ني ني گولو

كادو

1390/2/9 13:01
نویسنده : مامان نگين
1,045 بازدید
اشتراک گذاری

 

آقاي پدر خيلي دلش ميخواست براي من بخاطر ني ني گولو كادو بگيره .

 

معلوم بود كه از قبل فكرشو كرده ؛چون وقتي خبر ني ني دار شدنمو بهش

 

گفتم گفت بريم برات كادو بخرم .

 

براي كادو من دلم ميخواست برام ساعت خوجگل بخره ولي اون ته دلش و تو

 

روياهاش طلا تصور كرده بود ؛ براي همين بعد از اينكه ساعت فروشيهاي ژيگول

رو زير و رو كرديم رفتيم طلا فروشيه هميشگي و برام يه آويز با زنجير خريد .

 

آويزش خيلي بامزست يه جورايي نماد ني ني گولو هست . يه ميله 6-7

 

سانتي كه پايينش يه دايره تو خاليه وتوي دايره يه مرواريد نسبتا بزرگ. گفت

اون مرواريده ني ني گولو هست كه تو دلت نشسته ...

 

راستي تو اين چند وقت براي ني ني گولو هم يه چيزايي گرفتيم....

 

واي يه جوراب خريدم اندازه جوراب عروسك ؛ وقتي ميبينمش قند تو دلم آب

ميشه ......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

nahid
10 اردیبهشت 90 1:15
آره خاله جون مامان راس میگه من جورابتو ندیدم ولی گردنبند مامانتو دیدم خیلی خوشگل مامانی بود .بابات خیلی خوشحال بود کلا دیروز که به ماخبر دادند تو یه حالو هوای دیگه بود معلوم بود که خیلی دوستت داره البته ناراحت نشیا ولی مامانتو بیشتر.خاله قربونت بشه.
مامان جو ن
11 اردیبهشت 90 23:11
اول کادوی اقای پدر را دیدم بعد هم شکم گرد خانم مادر را که حسابی بزرگ شده قربونش برم
مامان جو ن
11 اردیبهشت 90 23:15
اول کادوی اقای پدر را دیدم که خیلی قشنگ بود وبعد هم شکم گرد خانم مادر . خوشحال شدم و خدا را شکر کردم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد