ني ني گولو

دوست (FRIEND)

1390/2/9 13:24
نویسنده : مامان نگين
2,233 بازدید
اشتراک گذاری

دوست (FRIEND) داشتن يه نعمت خيلي بزرگه . چقدر خوبه افرداي نزديكت

 

باشن كه دوستت داشته باشن و به يادت باشن .

 

من و همسري دوست زياد داريم . دوستامون دسته بنديهاي متفاوت دارن... يه

سري دوستهاي آقاي پدر كه با هاشون رفت و آمد خانوادگي ميكنيم.

 

يه سري دوستاي خودم كه از مدرسه و دانشگاه با هم دوستيم .

 

يه سري دوستاي  فاميلي كه چون تقريبا بهم ميخوريم با هم دوست شديم .

 

يه سري هم دوستاي اينترنتي . دوستاي اينترنتيم از اول كه ميخواستم براي

ني ني دار شدن اقدام كنم در جريان بودن ولي به اونا نگفته بودم باردارم . يكي

از دوستاي من تو همين گروه سه ماهي هست كه مامان شده ولي چون

استراحت مطلق بود تازه ديروز يه قرار گذاشتيم كه ببينمش و براش يه جشن

كوچولو بگيريم ...

 

گفتم من كيك  ميخرم چون ميخواستم شيريني ني ني دار شدنمو بدم . يه

شمع با عدد صفر هم خريدم .

 

نرگس هم قرار شد يه لباس بارداري ناناز  از طرف همه بعنوان كادو براش بخره.

 

دو تا كارت تبريك خوجگل هم طراحي كردم ( يكي براي خودم و يكي هم براي

سارا )

 

موقعي كه همه بچه ها دورهم بوديم و ميخواستيم شمع رو فوت كنيم گفتم

 

بچه ها يه خبر...... منم ني ني دار شدم...

 

واييييييي قيافه بچه ها ديدني بود... عكس العملهاشونو هيچ وقت فراموش

نميكنم .. خيلي جالب و بامزه بود . باور نميكردن و شوك زده شده بودن . آخه

ما تقريبا هر روز با هم صحبت ميكنيم .

 

ديروز روز خيلي خوبي بود  و خدا رو شكر ميكنم كه نعمت دوست (FRIEND)

داشتن و دوست داشته شدن رو به من داد .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگس
10 اردیبهشت 90 13:25
از این به بعد من دیگه یاد گرفتم در همه قرارهایی که با دوستان میذاریم یه لباس بارداری زاپاس توی کیفم باشه شاید یکی خواست خبر ناگهانی بده منم سریع عکس العمل نشون بدم از طرف بچه ها بهش لباس رو بدم حالشو ببره ما هم انقدر ضایع نشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد