ني ني گولو

بتا

1390/2/6 23:22
نویسنده : مامان نگين
5,577 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح با دلشوره بيدار شدم ... الكيهااااااااا . حالا خودمم ميدونم چيزي

نيست ولي  يه نيرويي بهم ميگفت :

گريه كنين مسلموناااا .....ملا ميگه ثوابه !

 

نزديكاي ظهر رفتم آزمايشگاه و آزمايش خون دادم . چرا انقدر زياد خون ميگيرن !

 

دلم ضعف رفت ..

 

گفتن جوابشو 6:30 عصر ميدن .

 

همسري 6 اومد خونه و گفت يكم خستم و خوابيد . بهم گفت چند دقيقه ديگه

بيدارم كن با هم بريم جواب آزمايش رو بگيريم و من يه كادوي خوجگل هم برات بگيرم ...

 

دلم نيومد بيدارش كنم ... مثله يه ني ني  آروم خوابيده بود و ناز بالاشم لاي

پاهاش ..

 

يواشكي رفتم آزمايشگاه .. بارون مثله سيل ميباريد . از اون همه ترافيك گريم

گرفت ....

 

 كم كم بارون قطع شد . دمه آزمايشگاه كه رسيدم آسمون صاف صاف بود .

 

اينو به فال نيك گرفتم و رفتم تو . جواب آزمايش رو كه دادن زودي پارش كردم و

عدد بتا رو ديدم ...

 

آخ جووووون عدد بتا بالارفته بود .. اون يه عالمه ...

از سوپروايزر سراغه يه دكتر رو گرفتم كه بتونه جواب سوالامو بده .

 

رفتم پيشه دكتر آزمايشگاه . برگه آزمايش رو كه ديد خندش گرفت. آخه از

هولم گوششو پاره كرده بودم ( اصلانبايدپارش ميكردم چون اون ورش باز بود ) ..

 

يه كوچولو خجالت كشيدم. پرسيدم چرا انقدر عدد بتا بالاست ؟ نكنه مشكل

 

داره؟ گفتش نه بالا نيست . خيلي هم نرماله . آخه تصاعدي بالا ميره ...

 

چند تا سوال ديگه هم پرسيدم ..خيلي شنگول بودم .

 

دلم ميخواست دكتره رو ماچ كنم و ازش تشكر كنم.

 

اينجاش جالبه :

 

تو راه برگشتن به همسري تلفن كردم . ميدونستم هنوز خوابه .. تلفن رفت رو

انسرينگ .. منم بلند بلند ميگفتم:

گوشي رو بردار- يه چيزي شده -  حالم بد شده  ... بعد از سه بار تلفن زدن

ديدم سراسيمه گوشي رو برداشت .

 

من از الكي بهش گفتم كه دكتره ميگه يه چيزه مشكوك و خطرناك تو من

هست و اصلا قضيه ني ني در كار نيست ..

 

احساس كردم  آب يخ ريختن رو سرش ...آخيييي طفلكه من . گفت اشكال

نداره .نگران نباش . الان كجايي ؟ زود بيا بريم پيش يه متخصص ..


 گفتم دكتره گفته اين بچتون خيلي شيطونه كه انقدر طبيعي داره رشد ميكنه

هاااااا.

 

متوجه نشد .. دوباره بهش گفتم...

سكوت كرد..

 خنديدم .

 فهميد .

 گفت خيلي بدددددي . حالمو ناجور گرفتي . كجايي؟ الان ميام حسابتو

ميرسم ...............نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سانتا ماريا
7 اردیبهشت 90 0:12
الهييييي! تازه جواب مثبت گرفتي؟ مباركه عزيزم چنتا از پست هات رو خوندم و واقعا خوشحالم كه نيني تو دلت جا گرفته. ايشالا به سلامتي اين دوره رو پشت سر بذاري و نيني بياد تو بغلت.
مامان نگين
7 اردیبهشت 90 0:20
ميسي سانتا ماريا جون
خاله مجرده.......نغمه جان
9 اردیبهشت 90 11:37
اخی فسقلی......................مامان نگین خیلی کلکیا...............نگران نباش همه باهاتن همه همه .....حتی خود کوچولوش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد