ني ني گولو

مجددا سلام

1391/6/21 16:20
نویسنده : مامان نگين
2,271 بازدید
اشتراک گذاری

انقدر دیر شده که روم نمیشد بیام.. الانم دیگه دل به دریا زدمو اومدم....

 

ماههای اول که نمیدونستم چی باید بنویسم.. همش عشق بود.. باید

 

مینوشتم قربونش برم فداش بشم..

 

بعدشم که دیگه تورودربایستی خودم و خودش و وبش دیگه نیومدم..

 

حکایتم مثه اون آدمیه که میخوره زمین و از خجالتش بقیه راهو خزیده میره.

نیشخند

خلاصه که اومدددددددددیم.. در آستانه 9 ماهگی کیان. پسمل نانازم فردا 9 ماه میشه .

 

فکر کنم دیگه کسی منو یادش نباشه.....

 

هر کسی منو یادشه شده یه نقطه برام بزاره که دلم برای نوشتنه وبلاگ گرم شه..

 

منتظر عکسای قلقل میرزای من باشید..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان تربچه نقلی
21 شهریور 91 17:46
من تازه با وبتون آشنا شدم و عاشق نوشته هاتون ....... خوب کردی که دوباره میخوای بنویسی......... عکس از نی نی هم بزار نگین جان
نرگسی
21 شهریور 91 17:48
سلااااااااااااااااااااااااااام .. به به از این ورا .. وای نمیدونی از روزی که وبتونو خوندم انقدر اومدم و رفتم که دیگه ناامید شده بودم . خداروشکر که اومدین . خیلی خوشحالم . منتظر عکس قلقل هستم ..
نرگسی
21 شهریور 91 17:51
واااااای نمیدونی هر وبی رو میدیدم با اسم نی نی گولو با سرعت نور میومدم و میدیدم شما نیستی میخورد تو ذوقم . بازم خیلی خوشحالم که اومدی .
راضیه
22 شهریور 91 1:14
نگین
23 شهریور 91 2:06
ممنون از لطف همگییییییییی یه عالمه عکس و خاطره دارم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد