ني ني گولو

دير نامه

1390/8/2 1:45
نویسنده : مامان نگين
1,956 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي وقته اينجا برات ننوشتم . انقدر لحظه هامو پر كردي كه احساس نياز به هيچ كس و هيچ

 

چيزي نميكنم .شدم يه آدم بي آرزو كه همه چيزم در بودنه تو معنا پيدا ميكنه .

 

 همه زندگيم با وجودت تغيير پيدا كرده ‘ راه رفتنم ‘ غذا خوردنم ‘ حرف زدنم ‘ فرم بدنم‘ فكر

 

كردنم‘ خواب ديدنام ‘ استرسام و همه چيز و همه چيز .....

 

 بعضي موقعها انقدر ازتو  با ديگران صحبت ميكنم كه از نگاهشون ميفهمم حوصلشون سر رفته

 

و تو دلشون ميگن بچه نديده !آخه نميدونن كه تو عزيز مني و داري تو دلم حسابي دلبري ميكني .

 

 بابايي مهربونت اولين عشق من‘ در اين چند ماهه خيلي بزرگ شده ‘ نه اينكه بچه بودا ولي يه

 

 جورايي شده ‘ مثل باباها . نگاهش عاشقانه و گرمتر شده ‘ مدل كاراش عوض شده . روزا دلش

 

 براي من و تو خيلي تنگ ميشه و زود به زود تلفن ميكنه و حالمونو ميپرسه ؛ بعضي روزا

 

گوشيرو روي دلم ميزارم تا باهات صحبت كنه ‘ يواشكي ميشنوم كه داره قربون صدقت ميره .

 

 وقتي خونه مياد و ما روميبينه يه خنده دلنشين غمگيني ميكنه كه دلم براش پر ميكشه . دوست

 

 داشتنهاي اين روزاش تا عمق وجودم ميره .. بنظرت خوشبختي جز اينه ؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان رها
7 آبان 90 11:35
عزیزم دلم براتون تنگیده بود خوشحالم که همه چی خوبه خدا رو شکر
نادین
7 آبان 90 14:30
نه خوشبختی جز این نیست!همینه دقیقا
Farnaz
18 آبان 90 19:58
خوشبخت بمونی نگین جان ....چه عجب ما هی اومدیم دیدم کسی خونه نیست برگشتیم !
somi
8 آذر 90 10:19
نه، خوشبختی همینه عزیزم
ghazal
9 آذر 90 15:33
اي جانم!!!!
مامان یکتا
17 آذر 90 10:02
خدا کنه عزیزم همیشه خوشبخت بمونی بی صبرانه منتظر عکسهای عزیزمان هم هستیم مواظب خودت باش
خاله نغمه
10 بهمن 90 21:27
اینکه کیان از اولش هم خیلی توجه ها رو جلب کرده بود توش حرفی نیست ولی تغییرات اقای پدر هم خیلی مشهود بود الانم که کیان داره دوماهش میشه دوهفته دیگه .......این اقای پدر خیلی مسئولیت پذیر تر شده خیلی مراقبه ........خدا حفظش کنه هم برای خانم و پسرش هم برای مادرش هم برای پدر ومادر من . شاد باشید نگین جونم در جمع کوچک خانوادتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد