ني ني گولو

وسايل قند عسلم

1390/8/2 16:06
نویسنده : مامان نگين
7,971 بازدید
اشتراک گذاری

 شهريور 1390 و من پنج ماه ونيمه

 

هميشه وقتي در مورد بارداري خيال پردازي ميكردم ؛خودمو يه زنه حامله خوشگل ميديدم

 

 ( مثل عكسهاي بارداري مونيكا بلوچي! )هي هي ! شايدم دلم ميخواست اون شكلي بشم.

 

  نشد كه بشه ولي خيلي بدم نشدما( اين نظر اطرافيانه )

 

 باقي خيالپردازيهامو بگم:

 

نميدونم اين فكر از كجا نشعت گرفت ؛ از يه فيلم يا يه ماجرا . شروعشو يادم

 

 نيست . دوست داشتم براي خريد ني ني برم دبي ! اين ماه يكي تو ذهنم گفت الان وقتشه

ها زمان رفتنه .

 

 تو يه اقدام ضربتي مامان و نغمه و آقاي همسري رو به خط كردم براي رفتن .

 

يه تور 5 روزه دبي گرفتيم ؛ تو هواپيما اصلا حالم بد نشد  يعني فرصت بد شدن

 

نداشتم ؛ تا بلند شديم بساط نهار رو اوردن ( منم كه شيكمووو) ؛ بعد از نهار هم رسيديم !

 

 همه وسايل ني ني رو جز چوبيها خريدم. چقدر خوبه كه تو پاساژاشون همه

 

 برنداهاي معروف نوزاد بصورت مرتب در يك طبقه جا داده شدن و ميتونستم با خيال

 

 راحت همه رو با هم ببينم و بهشون دست بزنم  ! و انتخاب كنم . تو اون چند روز انقدر

 

 راه رفتم كه اگه تو ماههاي آخر بودم زايمانمو در يكي از اون پاساژ خوشگلا بصورت

 

 كاملا رايگان ! انجام ميدادم .كلا خيلي خوب بود و در كنار مامان و نغمه وهمسري خوش

 

 گذشت ؛ اصلا پشيمون نيستم و يه خاطره جاوداني براي هممون ثبت شد .

 

 خدا رو شكر هيچ مشكلي پيش نيومد و با يه عالم اضافه بار ! برگشتيم و من تا چند روز(

 

 با پاهاي باد كرده )  وسايل ني ني گولو رو تو پذيرايي ريخته بودم و و واسه خودم جشن

 

 وسرور بپا كردم ؛ تا اينكه همشون رفتن تو چمدون تا زمان چيدنشون برسه .

 

****پاورقي (اطلاعات بيشتر براي كسانيكه ميخوان از دبي سيسموني بخرن )

 

1-سعي كنين حتما 4 ماهتون تموم شده باشه .

 

2-پرواز خوب رو انتخاب كنين و بگين كه باردارين تا بهترين صندلي رو بهتون بدن (با ماهان رفتيم كه خوب بود ).

 

3- هتل خوب انتخاب كنين ( نه الزاما 5*) ما رز ريحان روتانا 4* تاپ رفتيم كه خيلي خوب بود .

 

4-در روز دو نوبت به خريد اختصاص بدين تا خيلي خسته نشين . مثلا از ساعت 10 تا

1 و 6 تا آخر شب .

 

5-هر يه ساعت آب و خوراكي بخورين .

 

6-بيشترخريدايي كه كردم از ( دبي مال ) بود و از فروشگاه مادر كر و بي بي شاپ .

 

  7-از قبل يه ليست كامل از سيسموني ني ني تهيه كرده بودم و هر چي خريدم رو از رو

 ليست تيك ميزدم .(احتمالا يه عالمه چيز ميز هم خارج از ليست خواهيد خريد !)

 

 8-پاساژهايي كه رفتم و وسايل ني ني داشتن ‘ دبي مال ‘ القريره ‘ امارات مال ‘ سيتي

سنتر وابن بطوطه بودن كه بهترينش از نظر من دبي مال و القريره بود .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رها
7 آبان 90 11:38
عزیزم همیشه به گردش چه کار خوبی کردی یهو راحت شدی و از تیکه تیکه خریدن بهتره
Farnaz
18 آبان 90 20:02
مریب نگین جان از اطلاعاتی که دادی مثل همیشه بخشنده در دادن اطلاعات ..
اسمونی ها
8 آذر 90 15:14
سلام مرسی از اطلاعات خوبت دوست دارم باهاتون دوست بشیم. نظرتون چیه؟ اجازه میدین لینکتون کنم؟ و اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید. خوشحال میشم پیشمون بیاید
نگين
8 آذر 90 15:36
آسموني ها جان لينكتون كردم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد