ني ني گولو

يه لبخند بزرگ

1390/5/1 13:36
نویسنده : مامان نگين
2,209 بازدید
اشتراک گذاری

يه جايي ديگه رفتم براي سونوگرافي ؛ چون دكترم ميگفت دقت دستگاه

سونوش براي هفته 15-16 كمه و نميتونه جنسيت ني ني رو تشخيص بده .

 

تو مطب با بي حوصلگي نشسته بودم و فرنچهاي ناخونامو نگاه ميكردم و فكر

ميكردم ديگه چه بلايي سرشون بيارم ..

واي چقدر شلوغ بود  ( كاشكي يه كتابي ؛ مجله ايي چيزي با خودم ميبردم )

 

شروع كردم به نگاه كردن مريضا .. تا حالا دقت نكرده بودم كه نگاههاي مردم

بهم چقدر فرق كرده ..

 

بعضيها يه جوري به آدم ميخندن ؛با خندشون به آدم  اشاره ميكنن كه ميدونيما

يه ني ني قورت دادي !

 

بعضيها هم كه با نگاهشون ميگن : تو ديگه مادر شدي ؛آدم باش و يكم اون

روسريه ......( به علت وجود ني ني از گفتن هر گونه حرف بد معذورم ) رو جلو

بكش.

 

بعضيها هم ميگن : بدبخت شدي رفت ..بچه ديگه چيه ...

 

نوبتم شد ..

 

بعد از كلي خوش و بش با دكتر رو تخت خوابيدم و گفتم اول جنسيتشو بگين ..

 

دكتره گفت خيلي اميدوار نباش ناراحت پوزيشن بعضي از جنينها تا هفته 30 هم

اجازه تشخيص جنسيت رو نميده .

 

همون موقع هم دستگاه سونو رو ژل مالي كرد و كشوند رو شيكم مباركم !

 

ني ني خوشگل و بي حياي من پاهاشو تا حد ممكنه باز كرده بود و اولين

صحنه ايي كه تو مانيتور ظاهر شد جيمبلش بود !شیطان

 

خانم دكتر بقيه حرفشو قورت داد و گفت مباركه پسره ......

 

ديگه بگذريم از قربون صدقه هايي كه من براي پسملم رفتم . حال دكتره از

حرفام بد شده بود ..

 يه دربست گرفتم و تا خونه اومدم . ازاول مسير تا آخر هم يه لبخند بزرگ  رو

صورتم بود . نميتونستم ماهيچه هاي صورتمو وادار كنم انقدر كش نياد.

يارو فهميده بود حسابي سرخوشم و اونم حسابي كرايه رو دوبله حساب كرد !

 

 سي دي فيلم سونو هم گرفتم و تا الان صد بار نگاش كردم .. آخه صداي قلب

جوجوم  هم توشه ..قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سحر
1 مرداد 90 13:45
سلام نگین جون مبارکه ایشالا به سلامتی در آغوش بگیریش به ما سر بزن اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
غزلک*مامان فسقلی*
1 مرداد 90 16:06
وااااای قربونش برم نینی گولوی جیگررررر کاش نی نی منم بی حیا باشه زودی بفهمم جنسیتش چیه از طرف من نازش کن دلم براش تنگ شده
مهسا
2 مرداد 90 8:49
مبارکه مبارکه مبارکه. به امید خدا دامادیش را ببینی .................مبارکه هورا هورا هورا
سورنا
2 مرداد 90 15:13
اي جاننننننن مبارك باشه خيلي باحال نوشتي كلي خنديدم
Asalbanooo
2 مرداد 90 15:35
مبارک عزیزممممممممممم به سلامتی پسردار شدی........... حالا بگرد دنبال اسم قشنگ برای شازده پسرت......
خاله زهرا
4 مرداد 90 19:24
آخی ...مبارکه عزیزم ....انشاله صحیح و سالم به دنیا بیاد
مریم
5 مرداد 90 0:01
سلام مببببببببببببارکه ایشالا همه مامانا مثل شما یه لبخند گنده رو صورتشون بیاد
مامان نگين
5 مرداد 90 12:19
ممنون از همه دوستاي گلم
مامان نگين
5 مرداد 90 12:20
مريم جان خوشخال ميشم تبادل لينك كنيم. چجوري بايد اينكار رو كنيم ؟
یاسمن مامان رادین
5 مرداد 90 21:52
سلام. عزیزم مبارک باشه. ایشالا به سلامتی بیاد تو بغلت.
زهراگلی
9 مرداد 90 5:00
وای خدایا. چرا هممون بسیار بسیار پسرزا شدیم؟ البته من برای تو حدس می زدم نگینی که پسر بیاری ولی غزلک رو اصلا مبارک باشه قدمش. حالا برو دنبال اسم
باران
9 مرداد 90 9:31
مباركه نگين جون. قدمش مبارك باشه ايشالله. من كه حسااااابي به پسر گلت، حسوديم ميشه به خاطر مامانش. مامان خوش فكر و خوش ذوق و ماركوپولو! شاد باشي
باران
9 مرداد 90 9:32
نگين جون زودتر up كن وبلاگت رو. عاشق نوشته هات هستم.
مهسا
9 مرداد 90 11:07
ای جاااانم عزییییزم ایشالا دامادش کنی قند عسل رو . خوشحالم برات .
somi
10 مرداد 90 15:40
نگینی این پسر خوشگل خیلی هم باحاله! هنوز به دنیا نیامده اینه.. حتما در گردهمایی ها بیارش یادت نره امیدوارم اون لبخند گنده همیشه روی لبهات باشه
باران
12 مرداد 90 11:38
منتظر آپ كردن وبلاگت هستم.
مونا
12 مرداد 90 13:54
خوش به حال این نی نی گولو که یه مامان با احساس داره مثل نگین جون خودمون خدا بهتون ببخشتش و با سلامتی پا به زمین بذاره
نرگس
19 مرداد 90 16:27
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد