ني ني گولو

آزمايش NT بيمارستان پارس

1390/4/4 14:25
نویسنده : مامان نگين
6,379 بازدید
اشتراک گذاری

 

31 خرداد 90

 

ساعت 10:30 پارس بودم. يه ربع بعدش تو اتاق سونو بوديم ..

يه آقايي سونو ميكرد كه مهربون بود . همسري هم با من تو اتاق سونو اومد.

حدوده 7-8 دقبقه سونو كرد و اندازه بيني و طول قدشو گرفت... انداماشم يه نگاهي كرد و گفت همه

چي نرماله.

براي اندازه nt پشت گردنش بايد ني ني گولو ميچرخيد كه خواب تشريف داشت !!

هر كاري كرديم نی نی گولوی خوابالوی ما بيدار نميشد و پوزيشنشو تغيير نميداد.

دكتر گفت سرفه كن ، بشين پاشو ، بچرخ .......ولي ني ني گولو فقط يه لطفي كرد و دسته مباركشو

اورد بالا !!

خلاصه دكتره ما رو بيرون كرد و گفت برين چند دقيقه راه برين و دوباره بيايين شايد ني ني بيدار شه ..

بعد از يه ربع صدامون كرد .

 

خلاصه ني ني بيدار شده بود و دكتر تونست اندازه پشت گردنشم بگيره.

يه خبر ديگه :

دكتر گفت به احتمال ني ني پسمله ...

البته بازم من فكر ميكنم دختره ..

همسري خوشحال شد كلي ...ميگه سالم باشه پسر باشه !!

منم برام فرقي نميكنه ديگه . واقعا سلامتش برام مهمتره .



قد ني ني رو گرفت 7 سانت شده جيگرم ...

قلبشم 159 تا ميزد .. صداشم چند ثانيه شنيدم.... قربونش بررررررررررررررم من .

گفتم قلبش زياد نميزنه ؟، گفت طبيعيه طبيعيه ..

 

بعد از سونو همسري رفت پول رو واريز كرد و بعدش من خون دادم و گذاشتيم رو پرونده .

گفت جوابش حدوده 10 روز ديگه از آلمان ميرسه .

 

يه چيز خنده دار از باباي ني ني گولو

دكتر به من ميگفت سرفه كن تا ني ني بيدار شه ، همسري هم سرفه ميكرد !!

آخر به همسري گفتم مگه شما سرفه كني ني ني بيدار ميشه ؟ دكتره خيلي خنديد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مدرسه مامان ها
5 تیر 90 12:52
سلام مامان مهربون
منتظر خبر خوب به دنیا اومدن نی نی نازتون هستم
خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.


مامان نگين
5 تیر 90 13:31
سلام خانمي. ممنونم. مدرسه مامان ها كجاست ؟
خاله نغمه
6 تیر 90 6:05
فسقللللللللللیه
نی نی توپولی
6 تیر 90 15:16
سلام ماجرای سرفه همسرتون جلب بود منم مثل شما حدس میزنم نی نی دخمل یاشه چون قلب پسملا تند تند میزنه هر کدومش باشه فرقی نمکنه امیدوارم سالم باشه
غزلک*مامان فسقلی*
6 تیر 90 19:41
ای جاااااانم نی نی گولوی 7 سانتی.....خدا رو شکر که همه چی خوب بوده راستی نگین جون مدرسه مامانها یه وبلاگه ... ادرسشم اینه http://mamanschool.niniweblog.com/
مامان رها
7 تیر 90 14:11
سلام گلم خیلی خوشحالم که همه چی به سلامتی خوبه و امیدوارم به لطف خدا همینطور خوب بگذره و نی نی گوگولی سالم و سلامت بدنیا بیاد
نی نی توپولی
8 تیر 90 13:36
سلام چه خاطرات زیبایی برا نی نی جون ثبت کردید جون
غزال
10 تیر 90 14:20
ها ها این و نگفتی که آقا پژمان همیشه میگه" ما بارداریم."............
نی نی توپولی
10 تیر 90 16:37
سلام آدرسم www.1386mn.niniweblog.com
somi
12 تیر 90 0:59
)))) هم قشنگ بود هم کلی شاد شدیم.. البته بابای گولو همه جا همراه و همسنگر مامان گولو هست.. پس حق داره !!
مامان پارسا جون
14 تیر 90 1:25
سلام خانومی نگران نباش و فقط به خدا توکل کن
زهراگلي
14 تیر 90 9:24
نگيني كلي خوشحال شدم ديدم آژ كردي وبت رو. كاملا دركت مي كنم كه چه روزهاي ژر استرسي رو داشتي. ان شاء الله به زودي اين استرس ها تموم ميشه و با آقاي همسر ميري وكلي براي ني ني گولو كه من هم حس مي كنم ژسمليه خريد مي كني
خاله مهسا
19 تیر 90 8:47
نگین جون بیا بنویس مامان کوچولو منتظریم
آزی
21 تیر 90 13:58
سلام نی نی منم زمستونیه( یعنی دی به دنیا میاد) . خوشحال می شم به وبلاگ منم سر بزنی.
مریم
28 تیر 90 15:35
سلام نگین جون من هم دو هفته پیش رفتم غربالگری پیش دکتر کوپال بیمارستان پارس ولی جنسیت رو گفت زوده حالا چرا پس به شما گفته؟ راستی جوابش کی اومد و چی بود؟
* آسمان *
31 تیر 90 1:41
نگين جان عروس خالم دبي زندگي ميكنه ازش خبر گرفتم اومده ايران ........زنگ زدم ازش پرسيدم همين الان ....گفت كه فستيوال تابستاني شروع شده الان در حال اجراست اما بهترين وقتش همون عيد فطره كه به مدت 1 هفته ادامه داره باز بهترينش مال شب عيد فطره ..از اونجايي كه كشورهاي عربي براي عيد فطر جشن بزرگي بر پا ميكنن يهترين حراجيشونم اون موقع هست ... گفت بليطتتونو جوري تنظيم كنين كه شب عيد اونجا باشيد ....چون حسابي جشن ميگيرن و تخفيفاشون عاليه تور دبي هم كه 3-4 روزه هست همون كه يه جور بري كه شب و روز عيد با خيال راحت بري خريد و اين حرفا خيلي عاليه منم ماموريت دارم دو هفته اي دبي كه موند براي بعد از ماه مبارك .....اينطرف قد نداد برم اما شايدم بهتر شد سبب شدي به حراجي اونجا هم فكر كنم احتمالا منم برم عيد رو ... خوش بگذره نگــــــــــين خانومي ... __________________ نکین عزیزم امیدوارم زودتر ببنی آخه من خیلی ناراحت شدم گفتی کسی جواب نمیده ...اینو نی نی سایتم توی تاپیکت نوشتم ... راستی پسملی خوشملی مبارک باشه گرچه مدتها قبل تبریکمو گفته بودم
skykind
15 مرداد 90 10:38
نازییییییییییییییییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد