ني ني گولو

روز پدر

1390/4/4 14:23
نویسنده : مامان نگين
2,249 بازدید
اشتراک گذاری

26 خرداد90

 

بازم نميتونستم بيرون برم و براي همسري خريد كنم ...بخاطر همين از مژگان خواهش كردم كه از طرف

 

من براي آقاي پدر يه بلوز و شلوار مردونه بخره .

 

ناهيد اينا هم شب اومدن خونمون .. براي بابا هم يه دوربين خريديم...

 

كادوي همسري خيلي خوشگل شد...مخصوصا كه فكر ميكرد من چيزي براش نخريدم.. ذوق كرد..

 

پوشيد ؛ بهش خيلي ميومد..

 

روي كارت كادوم هم براش اينو نوشتم :

 

 " تو را هنوز خوب نميشناسم ؛ اما مادر،

 

از صبر و مهربانيت ؛ خستگي و تلاشت ؛ نگاه پر از شور و شوقت ؛ بارها و بارها براي من قصه گفته.

 

پدرم ؛

با دعايت كمكم كن تا دوران دوري از تو را پشت سر بگذارم و با آمدنم خنده ايي بر لبانت بنشانم و

 

روز پدر سال آينده در آغوش گرمت باشم .

 

                                                                        اولين سالروزت مبارك ( ني ني گولو ) "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله نغمه
6 تیر 90 6:06
همیشه زنها به همه چی فکر میکنن حتی وقتی در بدترین شرایط باشن این یه خصوصیت عالیشونه
غزال
10 تیر 90 14:14
چه نی نی گولوی خوبی خوش به حاله مامان و باباش. ولی من که نبودم . نی نی گو لو (آقا زاده یا شه بانو) تو رو خدا واسه من دعا کن که 15 مرداد خوش حال باشم نه ناراحت .
محبوبه
29 تیر 90 9:27
خیلی قشنگ بود چه قلم قشنگی امیدوارم همیشه شاد باشید
باران
9 مرداد 90 9:24
من هميشه به خوش فكري شما، غبطه ميخورم نگين جون. كاش ميشد آموزش بدي و من سر كلاس درست بشينم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد