ني ني گولو

من يك عدد مامان كوچولو هستم .

1390/2/4 20:50
نویسنده : مامان نگين
3,819 بازدید
اشتراک گذاری


 

اين ماه يه جورايي ميدونستم كه يه اتفاقاتي داره تو بدنم رخ ميده . براي

همينم خيلي زودتر از موعد يه بي بي چك تست كردم .

 

 بعلههههههه خط دوم كه زود پررنگ شد و خط اول كم رنگه كم رنگ

 

دومي رو تست كردم . همون خط كمرنگه

 

سومي رو هم تست كردم .بازم ......

 

يه چراغ قوه كوچيك دارم ؛ مثله خلا بي بي چك رو بالا گرفتم و نور چراغ

رو روش تابوندم ...چشام درست ديدن ....

 

بعله و شايدم نخيررررررر باورم نميشد  چون اينكار رو روي تراس با نور

آفتاب و توي پذيرايي با نور لوستر هم كردم ....

 

جيغ كوچولو كشيدم. بغض كردم . خنديدم . من مامان كوچولو شدم .

 

 

آره انگار اومده بودي .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مجرده
9 اردیبهشت 90 11:32
فسقلییییییییییی انگارخواب بوده که اومده اروم اومد با طمانینه انگار خبر نداره که مدتهاست دلمون میخواد بیاد تا ونگ ونگ کنه و ماهم بهش بگیم که ساکت شو
خاله مجرده
9 اردیبهشت 90 11:45
مبارکککککککککککککککککککههههههه هزارتا مبارککککککککککککککککهههههه
nahid
10 اردیبهشت 90 1:29
مبارک مبارک تولدت مبارک.خاله قربونت بره
مامان نفس طلایی
8 اردیبهشت 91 17:45
خیلی ناز می نویسی مامان کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد