ني ني گولو

اولین روز استراحت

1390/2/22 20:13
نویسنده : مامان نگين
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

صبح با کمر درد شدید از خواب بیدار شدم .

 آخه از ساعت 4 عصر دیروز تو تخت بودم. خیلی سخته.همسری رفت پیش

 دکترم تا جواب سونوی دیروز رو نشون بده و ازش کسب تکلیف کنه .

دکتر گفت که  دو هفته باید استراحت مطلق باشم .

این خیلی سخته . ولی اگه نی نی گولو قول بده که سالم می مونه حاضرم

تا دو ماه استراحت مطلق  داشته باشم .

همسری امروز سر کار نرفت .داره از من پذیرایی می کنه. دکتر امیدواری داده

 که اگه مراقبت کنیم به احتمال نی نی گولو خوب میشه .

 همسری نگرا نه من و نی نی گولو هست ،ولی به روی خودش نمیاره و به

 من امیدواری می ده .امروز به مامان و ناهید گفتم که نی نی قهر کرده .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

آدم برفی
22 اردیبهشت 90 20:39
اول و آخر، یار سلام انشاالله نی نی گولوی خوشملتون سالم و سلامت دنیا بیاد و بابا و مامان و خوشحال کنه. موفق باشید و شاد
سعیده
23 اردیبهشت 90 18:31
ایشالا زود خوب میشی نگین جوون
مامانی یه فرشته
23 اردیبهشت 90 18:56
سلام عزیزم خوبی؟ اومدم بگم مطمئن باش نی نی گولوت صحیح و سالم می میونه اصلا نگران نباش فقط این دو هفته رو راحت استراحت کن و سعی کن هیچ فعالیتی نداشته باشی و فقط برای دستشویی رفتن از جات بلند بشی سعی کن دوش هم می خوای بگیری زیاد نایستی و زیر آب خیلی گرم هم نری این شیافا خیلی خوبن اگه استفادشون کنی هیچ مشکلی ایشاا... پیش نمی یاد
مامان نگین
23 اردیبهشت 90 22:54
ممنونم دوستای خوبم. همدلی شما به من امید میده
nahid
24 اردیبهشت 90 12:07
آره خاله جون مامان راست میگه این دو صفحه رو هم من تایپ کردم ،اون همش خوابیده .برات یه جوراب خریده بایه سرهمی خوشکل ، نشونم دادخیلی ناز هستند.ایشاله زود زود خوب شی و سلامت بیای بیرون و بپوشیشون وخاله قربونت بره
solmaz
27 اردیبهشت 90 18:00
Negin jan man az khanandeh hay khamoosham , man vasat doaa mikonam ke in roozhay nesbatan sakht ro be khobi posht sar begzari,va be nini ham babbat dashtan shoma madare gol tabrik migam
somi
28 اردیبهشت 90 11:43
سلام خاله جون من اون یکی خالتم، خوبی؟ ببین این مامانو که دنیا حریفش نبود چجوری به یه ضربه افقی کردی شیطونی نکن تا مامانت بتونه زودتر بلند بشه یکم ورجه وورجه کنه شاد بشه آفرین گولوی خوب
مونا
28 اردیبهشت 90 12:14
نگین جونم حسابی استراحت کن نی نی گولوی ما رو به سلامت و خوبی به دنیا بیاری که ما همه بی صبرانه منتظرشیم دوستت دارم دوست خوبم
مامان نگین
29 اردیبهشت 90 12:05
میسی دوستای خوبم
یه دوست نی نی سایتی
29 اردیبهشت 90 12:44
نگران نباش نی نی می مونه پیشت من داشتم نی نیمون رو از دست می دادم مجبور شدم کل 8 ماه رو استراحت مطلق باشم ولی بعدش نتیجه اون همه خستگی و افسردگی رو گرفتم و یه نی نی خوشگل خدا بهمون داد طاقت بیار
كامليا
31 اردیبهشت 90 15:06
سلام مامي نگين ناراحت نباش عزيزم.ايشااله با استراحت خوب ميشي.مواظب خودت و ني ني گولو باش. بوووس:-))
سونیا
31 اردیبهشت 90 22:17
سلام منو به نی نی گولو برسون
benja
31 اردیبهشت 90 22:49
نگین جون اومیدوارم خودت و نی نی حالتون زود خوب شه و حسابی استراحت کن ولی مارو بی خبر نزار منتظرت هستیم با خبر های خوب بووووووووووس
benja
31 اردیبهشت 90 22:52
نگین جون خیلی مواظب خودت و نی نی باش و حسابی استراحت کن ... بووووووس برای تو و نی نی گولو
مامان رها
3 خرداد 90 9:04
گل اگر در فصل گل بوییدنی است خاک پای دوستان تا ابد بوسیدنی است روزت مبارک عزیزم
لی لی
3 خرداد 90 16:12
نگین جون خوشحالم که بلاخره نی نیت اومد توی دلت ایشالله زودی اینروزا رو طی کنی و نی نی نازت سالم و سرحال بیاد تو بغلت. بوس
* آسمان *
4 خرداد 90 1:55
سلام نگین جون .الان وبتو دیدم مبارکه خیلی سورپرایز شدم مممممممممممم
زهراگلی
8 خرداد 90 17:15
نگین عزیزم وبلاگت مبارک گلم اصلا نگران نباش. ان شاء الله که هیچ اتفاقی نمی افته خوشگله و نی نی نازت به موقع به دنیا میاد. راستی قراره متولد چه ماهی باشه این کوچمولوی ما؟
فریبا
9 خرداد 90 10:23
موفق باشید خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و اگر مایل به تبادل لینک بودید لطفا خبر بدید
مامان خورشید کوچولو
9 خرداد 90 15:16
کجای تو دختر؟ من تازه الان فهمیدم مامان شدییییییییییی اینقدر خوشحالم که حد نداره خواستم س بدم ترسیدم مزاحمت بشم عزیزم ایشالا یه نی نی ناز و سالم و دوست داشتنی بیاری و ما هم خاله بشیم باز!! بووووووووس
مانیا
9 خرداد 90 21:28
سلام نگین جون. یکی تو تاپیک از وبلاگت گفته بود من تا حالا نفهمیده بودم وبلاگ داری وگرنه زودتر می آمدم سر می زدم. البته گواینکه از وقتی همو شناختیم انگار اینجا رو زیاد به روز نکردی. دخملم بنویس دیگه بازمم
مامانی یه فرشته
12 خرداد 90 11:28
سلام نگین جون چرا دیگه نمی نویسی؟
شکوفه ( بارانک )
17 خرداد 90 19:01
سلام نگین جون . مواظب خودت باش . من هم اوایل بارداری کمردرد زیادی داشتم . احساس میکردم کمرم شله . وبتو گم کرده بودم . وای انگار خیلی از اینستت میگذره . امیدوارم نی نی حالش خوب باشه . ببین مامان شوشو بهم میگفت اگر میوه به رو بخوری باعث میشه بچه سفت بشه . نمیدونم تا چقدر صحت داشته باشه . ای کاش خبری از خودت میدادی . نگران شدم این دو تا پست آخرو خوندم
پریسا
21 خرداد 90 11:32
سلام نگران نباش .به زودی خوب میشی
somi
24 خرداد 90 2:43
ما همچنان منتظر مطالب جدید هستیم.. بهتر بگوییم، خماریم
نرگس
29 خرداد 90 11:13
چقدر دلم تنگ شده برات امیدوارم زودتر این دوران تموم بشه و با نی نی گولوی سالم و شیطونت ببینیمت
آزي
29 خرداد 90 14:33
نگين جان. ايشاالخ ني ني گولو صحيح و سالم به دنيا مياد. به ما هم سر بزن.
غزلک
1 تیر 90 10:35
سلااااااااام نی نی گولو، خوبی؟؟؟ نی نی گولو به این مامان نتبلت بگو دیگه آپ کنه وبلاگتو ، من هر روز میام سر میزنم ولی مطلب جدید نذاشته بوووووووس
مینا
2 تیر 90 12:39
سلام نگین جان من از خوانندگان تقریبا خاموش نی نی سایتم خیلی خوشحال شدم که نی نی دار شدی نگران چیزی هم نباش مبارک باشه
باران
9 مرداد 90 9:15
نگين عزيزم، اولا تبريك بابت ني ني دارش دنت. بعدش هم ايشالله حتما ني ني خوب خوب ميشه. خوش باشي خانومي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد