ني ني گولو

اولين جلسه مطب دكتر

1390/2/15 11:50
نویسنده : مامان نگين
1,322 بازدید
اشتراک گذاری

من و آقاي همسر و ني ني گولو براي اولين بار رفتيم دكتر .

 

روز قبلشم من براي بار سوم آزمايش بتاي خون دادم كه از روي تيترش دكتر

 

دقيقا تشخيص بده كه ني ني گولو چند وقتشه ...

 

آزمايش بتا كه روي 11250 بود . ديگه فكر كنم ني ني گولو تپل شده !

 

بعد از يه ساعت معطلي در مطب رفتيم تو اتاق دكتر و با سونوي واژينال ني ني

گولو رو براي اولين بار ديدم.....

 

واي چه حسه خوبي بود . شايد ديدنه يه نخود كه بالاي دلم چسبيده باشه از

نظر همه مسخره باشه ولي براي من و همسري خيلي جالب بود .

 

اولش تعيين كرده بودن كه شش هفته و دو روزشه . بعدش من گفتم فكر كنم

كمتر باشه  باديدنه اندازه ني ني گولو گفتن پنج هفته و دو روزشه . ولي بازم

فكر كنم كوچولو تر باشه .

 

قرار شد دو هفته ديگه بريم قلبه ناز وكوچولوشو ببينيم ...

 

بعدشم سه تايي رفتيم ريحون يه كباب مشتي خورديم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

ماهک
15 اردیبهشت 90 12:08
سلام نگین جون وای خیلییییییییی خوش حالم که نی نی گولو تو دل مهربونت لونه کرده خوش به حال نی نی با همچین مامان مهربون و دلسوز و باحوصله و جهانگردی ! شاد و خوش بخت باشی عزیزم
مامان غزل
15 اردیبهشت 90 12:54
سلام مامان نگین. بهت تبریک میگم عزیزم. سورپرایزات هم خیلی با حال بود.
مامانی یه فرشته
15 اردیبهشت 90 22:40
سلام نگین جون خیلی خوشحال شدم که نی نی تو دلت داری تو رو خدا هر وقت دستت و می زاری رو دلت برای منم دعا کن 5 ساله که منتظرم ایشاا... بعد از دو هفته دیگه صدای قلب کوچولوشم می شنوی و می یای برای ما تعریف می کنی
مامان نگين
18 اردیبهشت 90 11:16
ميسي دوستاي خوبم. شما هم دعا كنين ني ني من سالم و خوب باشه .
خاله نغمه
18 اردیبهشت 90 21:53
قربون نی نی گولو فسقلی بشم که کباب ریحون میخورهههههههههه ای جانم
nahid
19 اردیبهشت 90 11:31
اره خاله جون اولین عکستم گرفتی .فقط میدونم مامانت 1-2-3نگفت که لبخندبزنی .خاله فدات شه
مامان سميرا
20 اردیبهشت 90 11:25
واي عزيزم من دقيقا دركت مي كنم كه چقدر ذوق كردي وقتي ني ني و ديدي من كه همش اون لحظه داشتم قربون صدقش ميرفتم كه مامايي كه داشت سونو مي كرد خندش گرفته بود ميگفت قربون صدقه اين يه ذره نخود ميري
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ني ني گولو می باشد